Omschrijving

Ben jij op zoek naar een mooie nieuwe uitdaging en ben je financieel goed onderlegd? Houd je ervan om samen met je collega's naar een goed (eind-)resultaat toe te werken? Dan is dit een mooie kans voor jou!

Dit is een rol, waarbij focus ligt op kwaliteit van accounting en procesverbetering binnen een no nonsens team/werkomgeving!

Werkzaamheden:

  • Je werkdag begint met het begroeten van je collega’s van Finance, je zit namelijk samen op kantoor . Daarna duik je in de materie.
  • Verwerken en controleren van financiële boekingen, waaronder inkoop-, verkoop-, bank en grootboekmutaties
  • Beheren en controleren van de grootboek- en subadministraties
  • Voorbereiden en opstellen van periodieke rapportages en jaarrekening-dossiers
  • Assisteren bij fiscale aangiften (BTW, ICP)
  • Ondersteunen bij interne en externe audits
  • Verrichten van controll taken zoals periode afsluitingen en maken van vier wekelijkse rapportages
  • Actief samenwerken met andere afdelingen om verbeteringen en/of wijzigingen binnen financiële processen te implementeren
  • Signaleren en initiëren van verbeteringen in processen
  • Betrokken zijn bij verschillende projecten, waaronder o.a. migratie van het huidige financiële systeem naar Exact Globe+

Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in w&g
  • 5-10 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol

Competenties

  • Je houdt van aanpakken en denkt procesmatig. Je bent collegiaal, betrokken en geïnteresseerd in de “Waarom?” achter zaken.
  • Verder breng jij het volgende mee:
  • Voorkeurrichting HEAO BE (Bedrijfseconomie)/SPD
  • Goede kennis van boekhoudkundige principes en ervaring met het voeren van een volledige Financiële Administratie
  • Bij voorkeur ervaring met boekhoudsoftware (Exact Globe Plus)
  • Affiniteit met een productieomgeving of de maak-industrie is een prè

Arbeidsvoorwaarden

  • Marktconform, afhankelijk van leeftijd en werkervaring

Bedrijfsinformatie

  • Je komt te werken bij een familiebedrijf met een no-nonsense cultuur. Collega’s helpen elkaar en de sfeer is open en direct.
    Er is veel ruimte om initiatief te nemen en om door te groeien.
  • Deze organisatie werkt al meer dan 50 jaar aan slimme en duurzame oplossingen in infra, recycling, transport en beton. Alles onder één dak – dat is hun kracht.
  • Binnen de Holding werk je samen met een hecht team aan specialisten binnen de verschillende facetten van Finance. De sfeer is nuchter en duidelijk: je weet wat je aan elkaar hebt. Jij krijgt vertrouwen en verantwoordelijkheid, maar staat er nooit alleen voor.
  • Pensioen Nationale Nederlanden en uitzicht op een vast contract
  • 24 verlofdagen en 5 ATV dagen
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 cent per kilometer
  • Salaris ligt tussen de € 3.500,- / € 4.500,- bruto per maand (in overleg bespreekbaar)

Ben jij sterk op financieel vlak? Werk jij graag mee aan verdere verbetering en optimalisatie van de financiële processen? Kortom: plezier in cijfers ... geen nummer! Dan ben jij de juiste kandidaat.

Interesse? Stuur jouw CV even door naar: a.sanders@topliner.nl (t.a.v. Annemartine)

←  Terug naar zoekresultaten
crossmenu