Plaats en doelstelling van de functie:
Jij bent primair verantwoordelijk voor het identificeren en benutten van kansen bij (nieuwe) klanten en bij nieuwe en te ontwikkelen markten. Daarnaast benut je het potentieel uit de internationale database.
Je bent, onder leiding van een Managing Partner verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een strategie, waarmee zowel omzet -als development-doelstellingen worden behaald.
Onderdeel hiervan is het behalen van je individuele omzetdoelstelling waarin marktsegmentatie is aangebracht.
Verder zorg je ervoor dat je kennis hebt van het volledige productportfolio van dit internationale bedrijf (NL,DU,USA) en ben je in staat om vanuit het (productie-)potentieel op onderzoek uit te gaan
naar nieuwe afzetgebieden en/of producttoepassingen. Je bent als geen ander in staat netwerken aan te boren en nieuwe contacten/relaties te leggen.
De ideale kandidaat voor deze mooie rol heeft affiniteit met marketing, voelt zich senang bij het ontwikkelen van markten en mogelijke verkoopproposities.
Daarbij heb je het vermogen om professioneel met de interne organisatie te sparren.
Je rapporteert aan: Managing Partner (44 jaar)
Werkzaamheden:
Klantgericht handelen
Je komt te werken met een klein, informeel hecht team collega's.